jorine.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Heeeeeyyy,

Hartstikke leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn reislog.
Jaja, want hier is die dan, de site waar jullie me de komende maanden op kunnen volgen als het internet in Sierra Leone een beetje meewerkt.

Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Waarschijnlijk vinden jullie het leuk om mij te volgen, aangezien je op mijn reislog kijkt. Vergeet niet om alleen mijn verhalen te lezen, ik vind het ook erg leuk om wat van jullie te horen. Dus wil je me blij maken, laat dan geregeld een berichtje achter op mijn reislog.


Groetjes,

Jorine

Reacties

Reacties

thessa

Heey meis,

Leuk dat je een site heb aangemaakt. Kheb gelijk me mailadres achter gelaten want ben natuurlijk heel benieuwd wat voor een spannend jij allemaal gaat beleven.
Wens je heel veel succes en Gods zegen.
Enne doe voorzichtig hé! ;.)

Liefs Thessa

Jacolien

Léuk, een weblog! Nu te hopen dat daarginds het internet het toelaat om ons allemaal op de hoogte te kunnen houden. ;)

Je gaat vast een fantastische meid tegemoet en daarover wens ik je Gods zegen!

Dikke knuffel, Jac

Jacolien

Shame:
Je gaat vast een fantastische TIJD tegemoet.

:)

Ellen

Hi Jorine,

Leuk zo'n reisblog!
Heel veel succes en plezier daar!

Liefs Ellen

Eline van Dijk

Hee Jorine,

Jaja, jij bent nu ook al weg! Marina gisteren al.

Meid, geniet ervan - en ik heb me ingeschreven, want ik ben benieuwd naar je verhalen!

Succes met alles en ga met God!

Groetjes,
Eline

Rosanne

Hee Jor!!

Leuk je blogs te volgen:) Veel plezier en succes daar hè!

Take care!

Xx Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!